Brev:
Søvn og autostol
16. januar 2005
Alder:
8 mdr.
Søvn og autostol
Hej,
Min søn på godt 8 måneder har den sidste 1 1/2 måned sovet fra 20-07.45. Indtil da har han vågnet én gang, ved 4-5 tiden for at få mælk, han har også helt fra start sovet fint. For at få ham til at sove helt igemme, har vi bla. kørt med Gonat og sov godt metoden, som altså hjalp ham. Vil lige sige, at vi brugte den uden de store problemer.
Nu er han begyndt at vågne ved 4-5 tiden, hvor han bare vil være vågen, han gider ikke sove, gider ikke ha mælk, gider ikke ligge hos os, her karter han bare rundt, kan ikke finde rod, brokker sig og møver så meget, at vi andre hverken kan sove eller være i sengen. Har du nogen gode råd hertil?
Et andet spørgsmål, så et af dine svar omkring autostol, at det skal passe til barnets vægt, længde og alder, når man går fra æg til autostol. Emilius er 8 måneder, 78 lang og vejer godt 10 kilo, men mit spørgsmål er så, kan han godt sidde forvendt i autostolen eller skal den stadig vende bagud, synes at have hørt at det først er ved 13 kilo, de kan vende samme retning som os?