Brev:
Sveskemos
17. januar 2005
Alder:
7 mdr.
Sveskemos
Hej
Hvor meget sveskemos må min søn på 7 måneder spise om dagen? Vi bøvler en del med at han har hård mave. Og sådan har det faktisk være lige siden han blev født. Men kan det ikke også have noget med at gøre, at han er født 7 uger for tidligt?
Med venlig hilsen
Susan Andensen