Brev:
Appelsin og juice
25. januar 2015
Alder:
15 mdr.
Appelsin og juice
Kære Helen.
Må baby få friskpresset hjemmelavet appelsinjuice?
Jeg ved jo at man fraråder købejuice hvis der er tilsat sukker men når man selv presser et bundt dejlige friske øko appelsiner, er der jo ik sukker i?
Har hørt at man som voksen ik må spise for mange clemtiner da de virker blodfortyndende (?), - er der noget tilsvarende med for mange appelsiner ?
Spørger fordi vores datter i den grad efterspørger appelsin og kiwi når hun er syg m snot og feber, og vi tænker det er hendes krop der har brug for C vitamin.
Tak :)