Brev:
Jerndråber eller?
28. januar 2015
Alder:
12 mdr.
Jerndråber eller?
Hej Helen.
Vores dreng drikker jo ikke de 400 ml mme mere, det har han ikke gjort i snart 14 dage - 3 uger, og det er først lige nu det slår mig, at HOV han skal jo have 400 ml mme og ellers jerndråber indtil han er 1 år. :-(
Han bliver 1 år om 11 dage, synes du vi skal starte op med jerndråber nu, eller er det alligevel så tæt på han er et år han er stoppe med at få 400 ml mme, at det er lige meget?
Føler mig som en rimelig dårlig mor, at jeg fuldstændig har glemt at holde øje med hvor meget han drak, for han har altid fået så meget i flasken, men det var først da jeg skrev til sig, jeg pludselig blev opmærksom på ,at han jo ikke får 400 ml mere????
Hilsen