Brev:
Hvor meget mælk og hvor hyppigt til tvillinger?
23. januar 2005
Alder:
8 mdr.
Hvor meget mælk og hvor hyppigt til tvillinger?
Hejsa
Hvor meget mælk? og hvor mange gange om dagen? Skal mine tvillinger, som er 8 måneder, men er født 7 uger for tidlig, spise? Den ene tvillingepigen vejer ca. 9 kg, og tvillingedrengen vejer ca. 8 kg.
Med venlig hilsen
Sus