Brev:
Skemad og konsistens til 7 måneder
8. februar 2015
Alder:
7 mdr.
Skemad og konsistens til 7 måneder
Hej Helen!!
Så er jeg på banen igen!!
Min søn er nu blevet 7 måneder og har nogle få babyer på samme alder i min omgangskreds. V er rigtig god til skemad og vil også gerne have grøntsag og kartoffelmos med revet kød i!
Mit spørgsmål er så, at han absolut ikke er vild med for store klumper, så er han lige ved at kaste op. Men de babyer i min omgangskreds er nu (nogle af dem) begyndt at spise rugbrøds hapser med pålæg på!!
Skal jeg være bekymret over, at min baby ikke kan det??
Og han er heller ikke super til at tage små ting op med fingrene (her tænker jeg så små krummer eller brød) han er stadig lidt "voldsom" i sine arm bevægelser.
Jeg tænker jo at alle babyer er forskellige, og at det jo nok skal nå det hele - men kan nu alligevel ikke lade være med lige at hører :)
God dag til dig