Brev:
Sove i vores soveværelse
10. februar 2015
Alder:
8 mdr.
Sove i vores soveværelse
Hej Helen
Jeg har haft vores datter i hendes vugge i vores soveværelset. Nu er hun kommet på eget værelse, men syntes stadig hun er meget tryghedssøgende. - hun bruger ik sut og sover ikke igennem.
Vil det være en dårlig vane at hun kommer i tremmesengen ind i vores soveværelse og sover der?
Med venlig hilsen
Birthe.