Brev:
Vil ikke spise og sove om natten
26. januar 2005
Alder:
8 mdr.
Vil ikke spise og sove om natten
Hej Helen
Vores datter på snart 8 mdr. vil ikke rigtigt spise mere, hun spiser lidt yogurt om morgenen og lidt bryst, sover ca 1,1/2 time til middag og får så risgrød som hun ellers har spist med velbehag det vil hun ikke mere.
Vi har prøvet med andre slags grød, men nej, så efter nogen timer sover hun måske 1-2 timer også er det tid til aftensmad, har i nogen tid fået grønsagsmos, men nu vil hun slet ikke rigtigt spise noget som helst til aften. Vi prøver igen ved 20.30 tiden og gi hende grød inden hun skal sove uden held, så får hun bryst og i seng og sover derfor dårligt....... det skal der til siges at hun drikker massere af vand og sødmælk i løbet af dagen.
Hvorfor spiser hun ikke rigtigt mere?
Hilsen Rikke