Brev:
Skemad og flaske sen aften
1. maj 2015
Alder:
6 mdr.
Skemad og flaske sen aften
Hej Helen,
Mange tak for din besvarelse. Jeg håber dog det er OK jeg lige spørger ind til noget af det du har skrevet men som jeg stadig er i tvivl om.
- Min datter vågner nu som standard kl 20/21, når du siger at jeg skal give hende en flaske kl 23, hvad skal jeg stille op kl 21? vi blev endnu engang nød til at tage hende op fordi hun var vågen og ville slet ikke sove, efter vi flere gange forsøgte. Jeg giver hende flaske efter vi har prøvet og så kan hun vågne igen ved kl 2.
- Når du nævner at jeg kan give hende flaske kl 23 og at hun ikke behøver at vågne, skal jeg blot give hende flasken i sin egen seng? men hun kan da vågne af det?
- Hun vil stadig ikke spise mos (og hun har spist alt op i 1,5 måned). idag spiste hun 1/3 del, jeg synes jeg variere det, men det hjælper ikke
- Jeg giver hende stadig samme mængde mælk 150. Hun vejer nok omkring 7800 nu, det er måske stadig fint?
Vi har været i tvivl om tænderne var på vej, da hun begyndte at græde om natten, men om dagen er der ingenting. Nu ser det ud som om hun vågner men er ikke ked af det, så det kan være så meget som du selv skriver.
Jeg glæder mig til din besvarelse så jeg kan gå igang med det og måske kan det hjælpe på søvnen :)
Tak igen,
C.