Brev:
Vegetabilsk mælk
31. januar 2005
Alder:
9 mdr.
Vegetabilsk mælk
Hej Helen
Vi er ved at komme ovenpå igen efter nogle dage med opkast og nu diarré. Min dreng er laktose intollerant og får derfor ikke ko-mælk. Istedet får han havremælk (da det viste sig at soya-mælk er hårdt for fordøjelsen og hans fordøjelse åbenbart er ret skrøbelig i øjeblikekt) - det er han vild med og det smager godt.
Men skal man være opmærksom på de samme ting vedr mælk i forbindelse med dårlig mave eller er det ikke "mælk" i den forstand? Har læst flere stedet at man ikke skal give dem mælk ved diarré men det er vel kun ko-mælk det drejer sig om?
På forhånd tak og tak for gode råd :-)
Hej fra iben