Brev:
Johannesbrødkernemel - 3 mdr.
31. januar 2005
Alder:
3 mdr.
Johannesbrødkernemel - 3 mdr.
Jeg vil prøve at blande johannesbrødkernemel i den erstatning min søn får, da han gylper utroligt meget.
Jeg har så været i Helsam og købt noget som hun sagde er johannesbrødkernemel. Det hedder ren carob, og er lavet af frugten fra johannesbrødtræet. Det er sådan noget brunt pulver.
Når jeg blander det med vand 1 g pr 200 ml vand som koges op og afkøles, så bliver det ikke tykkere. Det er stadig tyndt som vand.
Ved du om det er det rette produkt jeg har fået?