Brev:
Aftensmad - 19 mdr.
15. juni 2015
Alder:
19 mdr.
Aftensmad - 19 mdr.
Hej Helen
Jeg har brug for lidt inspiration og ideer til, hvordan jeg kan få min datter på 19 måneder til at spise mere varieret.
Jeg kunne godt tænke mig, at hun ville spise lidt flere grøntsager, nu spiser hun kun kogt gulerødder, rød peber og til dels agurk.
Jeg prøver at tilbyde hende lidt forskelligt salat, men hun afviser med det sammen og tager det væk.
Hun gider ofte kun spise det hun plejer, og jeg synes, at det er svært at finde på forskellige retter, da jeg gerne vil være sikker på at hun bliver ordentlig mæt.
Hun elsker, som alle andre børn, pasta og kødsauce + hjemmelavet pizza :-)
Jeg tilbyder hende ofte havregrød inden hun skal i seng, men det er ikke altid hun gider det.
Håber du kan give mig lidt frisk inspiration :-)
Med venlig hilsen
Anne-Mette