Brev:
Vil ikke ligge ned - 8 mdr.
2. februar 2005
Alder:
8 mdr.
Vil ikke ligge ned - 8 mdr.
Kære Helen
Jeg har igennem de sidste par måneder haft problemer med at få min søn til at ligge på ryggen.
Nogle gange er det ok et lille stykke tid, men så forsøger han at komme om på maven. Hvis han bare ligger og leger er det jo fint, men når han skal pusles er det knap så hensigtsmæssigt;)
Han bliver simpelthen gal og græder hvis han skal ligge, så jeg forsøger på bedste vis at have ham til at sidde og stå, når jeg pusler, men som du nok kan forestille dig, er det temmelig besværlig for ikke at sige umuligt nogle gange.
Når han ligger på maven er det ikke et problem. Om natten sover han også dårligt, med mange opvågninger og klynken. Er det normalt at et barn på 8 mdr. ikke vil ligge på ryggen og skal jeg bare acceptere det eller kan det være ørene.
Han er en smule forkølet og har været det længe - ikke meget men nok til at næsen nogle gange løber og tit skal pudses.
For mig er det meget mærkeligt for puslepladsen skulle jo være et trygt og godt sted - vi hygger meget derude og har uro og diverse legesager til ham når han ligger der. For en måneds tid siden var vi ved lægen for at få målt hans ører! der var ikke noget at se, så hun sendte os hjem igen.
Har du en kommentar til dette, for hvis jeg har en forklaring på hans opførsel er det også nemmere at acceptere.
Til slut vil jeg lige nævne at han er en dreng med temperament;) Han kan simpelthen blive så gal så gal, hvis ikke lige tingene flasker sig som han havde tænkt sig, så det kan selvfølgelig også være en del af det, men jeg har brug for at vide om det er normalt eller om han muligvis har ondt.
På forhånd tak