Brev:
Hjemve - 10 år
10. august 2003
Alder:
10 år
Hjemve - 10 år
Hej
Jeg har en dreng på 10 år. Han skal på lejrskole med klassen i efteråret. Problemet er at han har hjemve, og har allerede nu ondt i maven bare tanken om at skulle af sted. Han græder ind i mellem.
Han har sovet hos kammerater her i sommerferien, for at "prøve" at sove hjemmefra. Det er gået rimeligt, og vi har rost ham meget for det.
Vi har talt med ham om det, forsøgt ikke at lave et problem ud af det.
Har I et godt råd til hvad vi kan gøre, således han får en god tur?
Venlig hilsen
HM