Brev:
Tandlægebedøvelse og amning
3. februar 2005
Alder:
4 mdr.
Tandlægebedøvelse og amning
Kære Helen
Jeg har udskudt det under graviditeten og i den første tid med min nye baby, men nu bliver jeg nødt til at gå til tandlægen og få ordnet mine tænder. Jeg ved, der skal bores og regeres, for der er (blandt andet) faldet en plombe ud. Muligheden for, at jeg skal lokalbedøves, foreligger.
Mit spørgsmål lyder ganske enkelt: Kan jeg tillade mig at få en lokalbedøvende indsprøjtning, når jeg ammer?
Stor og venlig hilsen
Neel R, Kroatien