Brev:
Kost til en lille pige på 14 mdr
5. februar 2005
Alder:
14 mdr.
Kost til en lille pige på 14 mdr
Hej
Anne er nu blevet 14 mdr og en lille fin pige. Hun måler 72 cm og vejer ca 8,4 kg
Mit spørgsmål går på hendes kost. En alm dag ser således ud:
7:00 100 ml yoghurt + ca. 100 ml mælk af kop
10:00 ½ bolle m. smør + vand af kop
13:00 ½-1 stk rugbrød m. pålæg + ca. 100 ml mælk af kop
15:00 ½-1 banan eller andet frugt + vand af kop
18:00 Ca. 100 g af vores aftensmad, det kan være kartoffel m. sovs og frikadelle. Aftensmaden spiser hun ikke meget af. På en god dag ca. 100 g + ca 50 ml mælk af kop. Herefter gerne lidt dessert i form af frugt
20:00 150 ml vælling på flaske
Herefter vil hun først have igen om morgenen. Hendes søvn har de sidste 3 uger været meget urolig. Hun græder uden at vågne, jeg tænker på om de allerede nu kan drømme ?
Har du et forslag til hendes kost, da jeg ikke føler hun spiser ret meget?