Brev:
Rød i hudfold
10. august 2003
Alder:
3 mdr.
Rød i hudfold
Kære Netsundhedsplejerske
Tak for dit svar vedr. varme/hormonknopper! Det er rart med lidt hjælp fra Danmark.
Vi har det fortsat ret varmt i Californien, men det går bedre med Annas varmeknopper.
Nu er problemet, at hun har fået en rød irriteret plet, i en hudfold under hagen.
Jeg bader hende fortsat hver dag og forsøger at holde hende tør i folderne, men det ligner noget, som godt kunne blive værre.
Har du et godt råd?
På forhånd mange tak
Lene