Brev:
Amning og graviditet
7. februar 2005
Alder:
7 mdr.
Amning og graviditet
Hej Helen
Noget tyder på, at jeg endnu en gang er i lykkelige omstændigheder. I den forbindelse vil jeg lige høre, om der er noget i vejen for, at jeg stadig ammer?
Jeg har en dreng på 7½ måned, der udover sine 3-4 måltider bliver ammet 2-3 gange dagligt. Tanken er at vænne ham fra ved 9 mdrs alderen i takt med, at han må få mere komælk....
Hilsen Dianna