Brev:
Koge vandet? Og sidde til bords?
8. februar 2005
Alder:
9 mdr.
Koge vandet? Og sidde til bords?
Hej igen Helen
Vi har indtil videre kogt vandet til vores pige da vi har privat borring. Hun er snart 9 mdr er det stadig nødvendigt så?
Du nævner tit at børn kun bør sidde kort tid i deres stol. Hvorfor det egentlig? Vores datter giver sig altså god tid til at spise og det ser vi jo gerne sker ved bordet:-) Hun nyder også at sidde der så jeg kan ikke helt se hvad problemet er!?
Hej igen.
Camilla