Brev:
Dreng på 7 mdr. sover meget dårligt
13. august 2003
Alder:
7 mdr.
Dreng på 7 mdr. sover meget dårligt
Hej
Min søn på snart 7 mdr. sover meget dårligt om natten og har gjort det i 1 måned efterhånden. Han vågner op til 7 gange, hvor han bliver urolig. Nogle gange kan jeg få ham til at falde til ro, andre gange kan jeg ikke, så bliver han ked af det og skal op og trøstes.
Da hverken han eller jeg får noget søvn af det her, har jeg været nødt til at tage ham over i vores seng. Her falder han altid til ro og vågner meget sjældent. Det er en dum vane, men jeg var desperat for at få noget søvn efterhånden.
Jeg har prøvet næsten alt. Han ligger på en skråpude, jeg har prøvet vågelys, musikuro, bamse, har fået tjekket hans ører for 1 mdr siden og der var ikke noget, skal have dem tjekket igen om nogle dage. Han stoppede med at få mad om natten da han var 5 ½ mdr og han får 250-300 ml grøn allomin til natten. Jeg har også prøvet vælling, men det ændrede ingenting.
Håber du har nogle gode råd, for det er ret udmattende.
Med venlig hilsen
Anja