Brev:
Vækstkurve - tager hun nok på
11. februar 2005
Alder:
3 mdr.
Vækstkurve - tager hun nok på
Hej Helen
Vi havde vores sundhedsplejerske på besøg i går og min datter på 11 uger og 5 dage vejer nu 5800 gr. Hendes fødselsvægt var 3750 og hun tabte sig blot 50 gr. Hendes længde var 54 cm. og til 5 ugerstjek var hun vokset til knap 60 cm.
Sundhedsplejersken mente dog at min datter lå lidt lavt på vækstkurven. Er du enig med hende?!
Min datter er meget glad og smilende, hun pludrer, rækker ud efter ting, ligger på maven og holder hovedet flot, smiler når hun ser mennesker hun genkender og græder kun i bestemte situationer (det er mig der skrev tidligere om problemer med amningen :-)
Vi synes hun er et nemt og fantastisk livligt, kiggende og sjovt barn, derfor er det lidt svært for os at se der skulle være noget galt og så søger vi en second opinion hos dig :-)
Det skal siges at vores sundhedsplejerske ikke mente at vi skulle gøre noget ved problemet blot observere det lidt tæt.
Venligst Marie Louise