Brev:
Hjælp, min søn på 5 ½ mdr. har madlede
13. august 2003
Alder:
5 mdr.
Hjælp, min søn på 5 ½ mdr. har madlede
Hejsa.
Jeg håber godt nok at du kan hjælpe lidt. Jeg har en sund og rask dreng på 5 1/2 mdr der nægter at tage føde til sig med mindre at han sover. Det vil sige at han først skal lulles næsen helt i søvn med sutten i munden og så når han sover fjerner man sutten og giver ham flasken, og det er så træls, for prøver man på andre måder græder han.
Han vil heller ikke have ske mad af nogen art, han har spist lidt grød og mos, men nu vil han ikke mere. Vi har prøvet at holde pause med det, men det virker ikke.
Han har de sidste dage sprunget sin "godnat vælling" over og der vil sige, at der går ca. 16 timer fra det sidste måltid til han vågner næste morgen og det syntes jeg er meget længe.
Håber at du har et par trix i ærmet.
Kærlig hilsen
Malene.