Brev:
Hvor meget mælk - 5 mdr.
11. februar 2005
Alder:
5 mdr.
Hvor meget mælk - 5 mdr.
Hej Helen
Så har vi igen brug for dine råd.
Vores søn er 5 ½ måned. Vi prøver at vende ham til at tage flaske( med modermælk i ) Vi prøver med flaske efter at du skrev at du troede han sov dårligt fordi han var sulten. Han har taget flasken en enkel gang og så ikke siden. Vi har prøvet hvor jeg lige har ammet, hvor jeg ikke ammer først, Vi har også prøvet hvor han halvsover, men nej intet virker, skal vi droppe det?
Jeg ammer ham, men han virker ikke altid så interesseret i det, kan det være fordi han er ved at få to tænder? (han er meget plaget af det).
Nu går vores bekymring så på om han får nok mælk, hvor meget mælk skal han have i døgnet?
Han spiser risgrød kl 9, frugtmos kl 14 og hirsegrød kl 19.(efter vi giver ham tre måltider sover han mere roligt om dagen ude i barnevognen)
Han er god til at drikke af kop, så han får nogle gange mælk til måltiderne. Vi har købt nan2 kan det erstatte modermælk?
Hilsen Thomas og Katje