Brev:
Skippe lur
1. november 2015
Alder:
2 år, 5 mdr.
Skippe lur
Kære Helen.
Jeg har lige haft en fantastisk oplevelse. Ingen lur til lillepigen i dag, og så sov hun kl. 19.30 efter kun 10 min :-) :-)
Jeg plejer at bruge en time på at putte hende og så sover hun kl. 22 - og det tager 30-60 min at trille hende til middagslur. I torsdags på hjemmedagen brugte jeg 2 1/2 time i alt på at få hende til at sove, og hun sov kun 1 time til middag!!
Den eneste grund til, jeg holder fast i luren er, at vuggestuen jo ikke vil samarbejde omkring luren og jeg har syntes, at hun skulle have den samme rytme hver dag.
Men pr 1. feb når hun skal i børnehave håber jeg på at de vil være med til at kigge på behovet så dette kan fortsætte.
Tænk dem der har børn der er så lette at putte hver dag, jeg har aldrig prøvet noget lignende!
En hel aften :-)
Kærlig hilsen
H