Svar: Skippe lur
1. november 2015
Alder:
2 år, 5 mdr.
Kære H
Yeahh - håber, at det er lykkedes mere end blot den ene gang - 7, 9, 13...:)
Din datter har altid haft et søvnbehov, der er mindre end gennemsnittet, og nu hvor hun er næsten 2.5 år gammel, så synes jeg faktisk, det er okay, hvis du prøver at springe middagsluren over. Det er uholdbart for jer alle, hvis det tager en time eller mere at få hende til at sove - både til middag og til aften. Det er meget svært at holde til i længden, både for hende og for jer voksne - og det skaber jo heller ikke noget godt forhold til det at skulle sove, hvis det hver gang er en kamp.
Så grønt lys for at I prøver at springe middagsluren over og ser om det kan gøre en forskel for jer - og give en lettere putning om aftenen:)
Knus herfra!
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske