Brev:
Hvor meget mælk? - 7 mdr.
4. november 2015
Alder:
7 mdr.
Hvor meget mælk? - 7 mdr.
Hej Helen
Tusind tak for dit svar. Jeg har i den forbindelse lige et hurtigt opfølgende spørgsmål i den forbindelse.
Hvor meget modermælkserstatning skal en baby på 7 måneder og syv kilo have i døgnet, nu hvor hun også får fast føde.
Jeg synes, det er svært at finde ud af nemlig.
Med venlig hilsen
Helle