Brev:
Vil ikke tage imod sutteflasken
5. november 2015
Alder:
5 mdr.
Vil ikke tage imod sutteflasken
Hej Helen 😊
Tak for dine gode råd sidst, det fungerer bare med at sove i barnevognen nu og det er så skønt ! 😊
Nu har vi bare det problem at jeg er ved at være godt træt af at amme og kunne godt tænke mig at hun ville tag en sutteflaske, problemet er bare at det vil hun ikke 😞
Hun har fra da hun var 1 1/2 mdr til hun var ca. 3 mdr. Fået en natflaske uden problemer og så lige pludselig fra den ene dag til den anden så ville hun bare ikke tag den.. Vi har prøvet 3 forskellige flasker nu, at det er far eller farmor der gir flasken, men intet virker, hun blir bare rigtig ked af det og sur 😞
Hun har for snart en mdr siden fået to tænder i undermunden og
jeg er ved at være godt træt af at hun bider, har nærmest ikke lyst til at skulle amme hende i frygt for hun bider mig 😞 Når hun bider siger jeg nej og tager brystet ud, men hun forsætter, tager det self også ud inden hun begynder og ligge at hygge spise ..
Håber du har nogen gode råd, for er virkelig godt træt af at amme nu 😞
Venlig hilsen
Mulle