Brev:
Fisk- eller mangel på samme
14. november 2015
Alder:
4 år, 10 mdr.
Fisk- eller mangel på samme
Hej Helen,
Min ældste søn på knap 5 år har altid fået en del fisk og han har egentlig altid spist stort set alt hvad han har fået serveret. Men nu er han begyndt at vælge fisk fra. Han vil hverken have varm fisk til aftensmad eller fiskepålæg til frokost som han plejer.
Jeg vil ikke presse ham, men jeg siger til ham at jeg gerne vil have at han i det mindste smager på det inden han siger nej tak, og det gør han, men han vælger det fra efter en bid. Nu tænker jeg så om han har behov for at få omega 3 fedtsyrer i form af kosttilskud?
Vi er flyttet til et land hvor de har tradition for at få tran? Hvad tænker du om det? Kunne det være en mulighed?
Hilsen