Brev:
Badning på rejse
18. februar 2005
Alder:
5 mdr.
Badning på rejse
Vi skal til Thailand med vores datter på 5 mdr, og i den forbindelse vil jeg spørge om hun må komme i vandet? Det være sig havvand som svømmepøl?
Temperaturen i Thailand er ca. 30-35 grader, så det vil jo være fint hvis hun indimellem kan blive afkølet ved en tur i vandet, men er det mon for koldt? (havet er vel omkring 25 grader og svømmepøl en er vel 25-28 grader varm.
Og lige et andet spørgsmål i forbindelse med rejsen.
Jeg ammer og giver indimellem lidt risgrød. Jeg har imidlertid fornemmelsen af at jeg er ved at "løbe tør" for mælk, så jeg har tænkt at tage erstatning med, men hvilken slags skal jeg bruge? Hun vil absolut ikke drikke af flaske, så kan jeg give hende erstatning af tudekop? (hun vil gerne drikke vand af tudekop)
På forhånd tak
Mange hilsner fra Jeanne