Brev:
Svesker
19. februar 2005
Alder:
6 mdr.
Svesker
Hej Helen
Må vores søn på 6 måneder få lidt svesker på sin grød? (han har nemlig lidt tendens til hård mave). Hvis han må, hvordan skal det så tilberedes? (Vi har købt en pose stenfri svesker)
Hilsen Thomas og Katja