Brev:
Kan man få hjælp? Dårlig søvn
14. januar 2016
Alder:
9 mdr.
Kan man få hjælp? Dårlig søvn
Kære Helen.
Jeg skriver som opfølgning på mit tidligere brev. Min søn er nu 9,5 måned og sover fortsat ekstremt ekstremt dårligt. Det er ved at ødelægge vores familie.
Vi har prøvet at følge dine "steps" jvf forrige brev men intet virker. Jeg er stoppet med at amme så han får alm mad og flasker. Han spiser meget ila dagen. Han er blevet tjekket af div læger tre gange. Farmand har forsøgt at tage over to nætter (fik lært ham flaske men hjalp ikke på søvnen). Lader ham
Ikke falde i søvn ved hverken bryst flaske eller i armene men i min seng.
Han er sådan en dejlig dreng men sover bare absolut ikke. Han vågner altid 45 min efter puttetid og vi kan ikke få ham til at sove. Han er vågen flere timer i træk om natten og de få timer han sover er han såååå urolig. Han sover to lure dagligt og disse er gået fra ca 2*1,5 time til nu 2* 30 min- uanset om vi går med barnevogn mv.
Han er begyndt at kravle og jeg ved det også påvirker søvn men vi kan ikke holde til det længere. Jeg får fortsat max et par timer hver nat i alt.
Så mit sp er nu om man kan få professionel hjælp? Dvs nogle der kommer ud til en? Har læst om et barselshotel men ved ikke helt om det er noget vi kan bruge. Måske har du erfaringer med den slags - vi er desperate
Kærlig hilsen
meget trætte forældre