Brev:
Tror ikke han kan lide grøden
15. januar 2016
Alder:
7 mdr.
Tror ikke han kan lide grøden
Hej igen Helen... Tak for svar på alle mine spørgsmål...
Jeg må altså lige vende tilbage til det med grøden. Jeg har på fornemmelsen at min søn ikke kan lide grøden. Han rører den ikke medmindre der er en halv avocado i... Jeg ved ikke om jeg bare skal blive ved med at give grød og så måske bare tilsætte en del frugt/grønt/avocado (lige nu er der ca en halvdel avocado og en halvdel grød). Han spiser alle grøntsager (synes dog kartofler er kedelige).
Jeg tror han synes grøden er kedelig - hvis der bare kommer lidt kogt frugt eller bærmos på spiser han den ikke.
Jeg har dog prøvet med en økologisk grødblanding købt i Tyskland. Den ville han gerne have. Men der var kun 70 pct korn i - resten var tørret frugt og chai krydderier - herunder lidt kanel... Denne er jeg dog i tvivl om han må få pga kanelen og det tørrede frugt.
Håber du kan hjælpe mig igen igen...
Med venlig hilsen
Ditte