Brev:
Min datter spiser ikke morgenmad
18. januar 2016
Alder:
9 mdr.
Min datter spiser ikke morgenmad
Hej Helen
Jeg skriver til dig fordi min datter på knap 9 mdr ikke vil spise morgenmad.
Vi har prøvet med frugt i hånden, og sige mam mam osv, men vi skal nærmest kæmpe en kamp for at få noget i hende. Vi sidder med bøger og alt muligt for at få noget i hende.
Hun vender meget hurtigt hovedet væk, det gør hun også til de andre måltider.
Men hvordan får jeg hende til at spise mere?
Det skal lige siges at jeg er startet på studie for 14 dage siden, og min mor har haft hende i 7 dage, og min kæreste har så barsel nu.
Kan det være grundet den store forandring at mor ikke er hjemme mere?
Hun er også begyndt at vågne kl 05:00 og vil ikke sove mere, vil have mælk, men så tænker jeg at så spiser hun slet ikke noget.
Tror hun får for meget mælk om natten, med ved ikke hvad du siger?
Du får lige vores dagsplan:
07:30 - 08:00 Morgenmad, Havregrød med frugtmos
09:00-09:15 Bolle med smør, frugt og frugtmos
11:30 Frokost Rugbrød, grøntsagsmos
15:00-16:00 Ammes, sammen med bolle med smør
18:45 Aftensmad, det samme som vi får
19:00 Havregrød
19:30 Ammes fra begge bryster
23:00-23:30 Ammes og får flaske 160 ml
03:00 Ammes
Dette er det hun bliver tilbudt i løbet af dagen, det er dog ikke sikkert hun spiser det hun bliver tilbudt.
Håber du kan komme med lidt fif til os.
Hilsen Maria