Brev:
Soverytme 5 mdr
20. februar 2005
Alder:
5 mdr.
Soverytme 5 mdr
Hej Helen
Mit spørgsmål drejer sig om, hvornår man så småt begynder at vænne sit barn til ikke at spise om natten samt og derved ikke vågne x antal gange?
Grunden til jeg spørger er, at min søn på snart 5 måneder vågner stadig mellem 2 og 6 gange om natten. Nogen gange for at spise andre gange bare lidt omsorg og tryghed. Han falder som regel hurtig i søvn igen, men jeg synes altså det er meget hårdt og kunne godt tænke mig at vide cirka, hvornår samt hvordan.
Og lige et spørgsmål mere: Vores søn sveder meget når han sover. Han sover kun med natdragt. Vi kan se han sveder, idet hans lagen er drivvåd. Hvad kan vi gøre for at afhjælper ham. Ikke at det er et problem, men det må være koldt at ligge på.
Forresten tak for dine hurtige og brugbare svar
Med Venlig Hilsen
Annette