Brev:
Sover uroligt - 4 mdr.
21. februar 2005
Alder:
4 mdr.
Sover uroligt - 4 mdr.
Hej Helen
Endnu engang tak for dit svar. Jeg er gået igang med skemad som Jaspar egentlig nyder. Han får lidt risgrød, har smagt hjemmelavet hirsegrød, som dog ikke var noget endnu samt får vælling.
Vi har haft en hård tid med ham hvor han ikke ville spise og sov kun meget lidt i løbet af dagen/natten. Han tog ikke på som han skulle og min sundhedsplejerske begyndte at blive bekymret for hans vægt. Jeg har været inde og skrive lidt om ham i et brev til dig. Jeg vil bare lige fortælle dig, at jeg er begyndt med at give fastere mad og det går meget bedre. Han tog endda på 6 dage 200 gram på, da vi endelig fik noget mad i ham.
Madsituationerne er nu endelig blevet en hygge stund, idet han spiser og han igen begynder at tage på. Det er meget kort fortalt, men bare lige en opdatering fra et af de sidste breve.
Mit nye spørgsmål drejer sig om, at vi var begyndt at ligge ham i hans seng uden lift, men han vågnede ved at enten lå med hovedet nede i den anden ende eller lå på den korte side af sengen og kunne ikke komme videre. Jeg tænkte på om han kunne komme galt afsted. Kan han det? Han lå en dag med hovedet nede i den anden ende under dynen. Hvorfor drejer han sådan rundt i sengen?
Med Venlig Hilsen
Annette