Brev:
Opskrift på rugbrød til baby?
26. januar 2016
Alder:
6 mdr.
Opskrift på rugbrød til baby?
Hej
Jeg kan ikke finde økologisk rugbrød uden kerner, og jeg vil derfor bage selv. Det skal blot bruges til, at jeg kan lave ristede rugbrødsstænger, som min datter kan tygge lidt i (som du anbefaler i din bog).
Har du en opskrift på rugbrød til en baby på 6 mdr? Jeg har fundet en opskrift, som står beskrevet som rugbrød til babyer, men der skal 3,5 dl kærnemælk i, og jeg er derfor i tvivl om, om min datter så må få det? Så længe det er til rugbrødsstænger, får hun jo ikke indtaget så meget af det, men det bliver til en del mere, hvis jeg fx laver øllebrød af det.
Med venlig hilsen
Mor