Brev:
Min søn gider ikke skemad
31. januar 2016
Alder:
8 mdr.
Min søn gider ikke skemad
Hej Helen...
Min søn gider pludselig ikke mos og grød men vil have hele stykker mad han selv kan se/tage.
Har du nogle gode råd til fingermad?
Hvad kan jeg give ham?
Hvordan sikrer jeg han får nok af de forskellige fødevarer?
Hvor putter jeg lige de gode olier ind nu?
Hvad hvis han ikke når at blive mæt?
Og har du en god opskrift på klatkager?
Med venlig hilsen
mig...