Brev:
Vil ikke drikke mme - 9 mdr.
22. februar 2005
Alder:
9 mdr.
Vil ikke drikke mme - 9 mdr.
Hejsa
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Min søn på 9 måneder (født 7 uger for tidlig) vil ikke drikke sin mme. Men han vil gerne spise grød, og div. andre ting. Men vil bare ikke have mme mere. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Har du nogen ide?
Med venlig hilsen
Susan