Brev:
Mad og mængde
22. februar 2005
Alder:
4 mdr.
Mad og mængde
Hej Helen
Jeg er lige begyndt på at give skemad. (til pige 4mdr) Hvis jeg ønsker at gi' hende skemad to gange i døgnet, hvordan kan jeg så vide, hvor meget hun skal have pr. gang? Jeg har indtil videre kun givet hende et par teskefulde risgrød og æblemos. Lige nu kan hun ikke "døje" nogle af delene...;-)
Kærlig Hilsen
Lise