Brev:
Mælk - sødmælk eller mme? - 9 mdr.
24. februar 2005
Alder:
9 mdr.
Mælk - sødmælk eller mme? - 9 mdr.
Kære Helen
Tak for dine svar for et par uger siden angående vores søvnproblemer. Det var virkelig med til at sparke os igang med noget nyt, og nu går det langsomt fremad :-)
Jeg har nu et spørgsmål om mælk. Vores pige er nu knap ni måneder, og vi er lidt forvirrede omkring mme og almindelig sødmælk - synes man får noget forskelligt at vide alle steder. Hun får stadig bryst og aldrig flaske, men i hendes grød og mos har vi indtil nu blandet mme. Hun får nok ca. 150 ml mme på den måde hver dag. Desuden får hun en portion sødmælksyoughurt. Må vi fra ni måneder gå over til at bruge sødmælk eller er det først fra et år? Hun får vand til maden.
På forhånd tak for svar.
Venlig hilsen Dorte