Brev:
Proteiner i vælling
24. februar 2005
Alder:
5 mdr.
Proteiner i vælling
Hej Helen.
Ja så er jeg her igen.
Denne gang har jeg et spørgsmål vedr. vælling.
Eftersom vi har haft en kamp med at få noget mad i Jaspar og han pludselig ville tage vælling, får han en del af det ved siden af grød og mos. Faktisk får han nogle gange kun vælling på en hel dag dvs ca 500 ml- måske lidt mere eller mindre.
Nu stopper jeg lige op, for at høre hvor godt det egentlig er med alt det vælling? Får han de vitaminer mm som han skal have?
Jeg har hørt noget om, at der er mange proteiner i vælling men hvad gør det?
Hvis han ikke må fortsætte i disse mængder, har du så et foreslag til hvad han kan få andet af mælk og hvordan??
Hilsen Annette