Brev:
Morgen kl 04.30
28. februar 2005
Alder:
14 mdr.
Morgen kl 04.30
Nichlas er nu 14½ mdr men vi har problemer med hans søvn rytme.
Han bliver puttet kl 19 der er han død træt!!!
Sover så til 04.30 og er frisk. Får en lur ved 8 tiden på en time også en middagslur på 2 timer.
Hvordan får vi ham til at sove længere?
Vi har prøvet at trække sovetiden om aftenen uden resultat
Nogle gode idder?
Gitte