Brev:
Mad og mælkemængde 9 mdr
28. februar 2005
Alder:
9 mdr.
Mad og mælkemængde 9 mdr
Hej
Er det ok, at min dreng på 9 måneder (født 7 uger for tidlig) kun har drukket 465 ml mælk? Men han har så også spist 112 g havregrød fra Nestle, og spist 132 g Sødmælks-yoghurt med jordbærmos, 168 g glasmad fra Nestle, incl. kartoffelmos lavet med sødmælk og så ca 95 g bananmos med yoghurt fra Nestle. Han vejer ca 7600 g (ved fødsel 1355 g) og er 69 cm (ved fødsel 41 cm).
Jeg kan bare ikke få han til at drikke mere, da han ikke vil ha mme mere. Men ellers er han frisk og sund, og har fine tunge bleer. Kunne du evt. hjælpe med en madplan, så det er til at finde ud af, hvor meget mine tvillinger skal have at spise.
Med venlig hilsen
Susan