Brev:
Trille rundt - 4 mdr.
28. februar 2005
Alder:
4 mdr.
Trille rundt - 4 mdr.
Hej Helen
Min pige på knap 4 1/2 mdr. er endnu ikke begyndt at trille hverken fra mave til ryg - eller omvendt. Men siden hun var 1 måned har hun kunnet trille om på siden.
Jeg hjælper hende med at trille hver dag i vores seng. Hun synes, det er meget sjovt...men kan vist ikke helt se meningen med dét?? Er det noget andet, jeg kan gøre for at hjælpe hende?
Er det ikke omkring denne alder, at de skal kunne dét?
Bedste hilsner
Lise