Brev:
Flaske contra kop
28. februar 2005
Alder:
4 mdr.
Flaske contra kop
Hej Helen
Min pige på 4/1 mdr. kan vist ikke så godt lide at få flaske. Jeg er begyndt at gi' hende vælling om aftenen. Men oftest tager hun kun 20 ml af flasken. Men tager jeg en kop med vælling går det meget bedre. Skal jeg blive ved med at træne med flasken, eller er det bedre bare at holde sig til koppen?
Hilsner
Lise