Brev:
Nok kalk? - 11 mdr.
21. april 2016
Alder:
11 mdr.
Nok kalk? - 11 mdr.
Kære Helen,
Vores yngste datter er nu blevet 11 måneder. Jeg er kommet til at tænke på om hun får nok kalk. Hun må jo først få almindelig mælk at drikke når hun bliver et år. Jeg ammer hende to gange i døgnet (dog engang imellem en gang mere..). Så er der lidt mælk nogengange i aftensmaden og hun får ost. Men efterhånden er vi faktisk holdt op med at bruge modermælkserstatning i hendes grød da jeg syntes det blev for tyndt. Så har jeg prøvet at give hende lidt A38 men det ville hun ikke have.. Bør hun drikke modermælkserstatning af kop eller tror du hun får kalk nok?
God bededagsferie
Hilsen fra moren.:)