Brev:
19 mdr. og nægter at indtage føde
1. marts 2005
Alder:
19 mdr.
19 mdr. og nægter at indtage føde
Hejsa
Vi har en dejlig pige på 19 mdr. som er en lille krudtugle. Hun er bare så tilpas altid og aldrig syg.
Men den sidste 1 1/2 måneds tid har hendes appetit bare været væk. Hun plejer at spise havrerød til morgenmad, med stor appetit og til frokost får hun rugbrød med forskelligt pålæg på og frugt og til aftensmad spiser hun kartofler/ pasta og kød (Ingen sovs og ingen kogte grønsager).
Men her på det sidste har hun ikke villet ha havregrød, og bliver nu tilbudt franskbrød med ost, men det vil hun kun spise ganske lidt af og bagefter vil hun gerne sidde og spise lidt cornflakes. Til frokost spiser hun kun ganske få rugbrøds-firkanter og lidt frugt, og til aftensmad bliver det godt nok heller ikke til meget.
Vi aner simpelthen ikke vores levende råd, det er bare så frustrende at alt bliver afvist efter få bidder.
Men det mærkelige af det er, at hun bare stadig er så glad og tilpas, hun leger og tumler hun er slet ikke påvirket af at hun ikke spiser ret meget.
Hun spiser selv med gaffel og vi gør meget ud af ikke og sidde og stirre på at hun spiser, så hun ikke føler sig overvåget, men alligevel..
Kan det hænge sammen med at hun måske endelig er ved at få de skide hjørnetænder, som vi nu har kigget på det sidste halve år, og troet at i morgen er de da kommet frem, men nej. ??
Har du nogle gode råd til hvordan vi kommer videre, det er ikke til at bære at hun ikke får mere mad, og plus, det fylder bare så meget i én, for man spekulere på det hele tiden, hvad skal man byde hende næste gang vi skal til bordet osv.
Tak for en god brevkasse
Hilsen Lene Birk