Brev:
Overgang til fast føde - 9 mdr.
2. marts 2005
Alder:
9 mdr.
Overgang til fast føde - 9 mdr.
Hej
Er det normalt at en dreng på 9 mdr. kaster op når han f.eks. skal tygge en bolle?
Han er helt "syg" for at få en bolle eller lign. at gumle på. Det er efterhånden blevet et problem idet han efter nogle få mundfulde kaster det hele op igen, hvilket bestemt ikke rart hverken for drengen selv eller vi andre, da det som regel går ud over enten en af os eller dugen.
Er det normalt (- det har stået på i godt 1 mdr) og kan det evt. afhjælpes? - han skal jo lære at tygge.
Jeg kan desuden fortælle at han ikke er glad for "grov" grød. Hvis det bliver serveret går han fra kosten. Afhængig af klumperne i grøden kan han også her finde på at kaste op.
Mange hilsner fra en bekymret mor