Brev:
Retningslinier for små børn, der sover ude
2. marts 2005
Alder:
6 mdr.
Retningslinier for små børn, der sover ude
Hej og tak for en god brevkasse.
Jeg kunne godt tænke mig at få lidt retningslinjer for hvornår, det er ok at køre tur med sin baby i barnevogn.
Jeg har nogle gange kørt ture på ca. 1-1/2 times varighed, hvor hun har haft hoste og en smule feber. Skal jeg som udgangspunkt holde hende inde døre, når hun er småsyg? Eller har hun godt af frisk luft?
Hvor mange minusgrader må det højst være udenfor?
Jeg vil lige oplyse, at jeg ikke lader hende stå udenfor og sover, men er jo glad for de lange gåture selv.