Brev:
Søvn og gråd, datter på 5 mdr
2. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Søvn og gråd, datter på 5 mdr
Hej Helen,
Ja jeg skriver lige igen. Sidst jeg skrev var det også omhandlende min datters søvn og jeg prøvede at følge dit råd med at lægge mig med hende på vores seng så snart hun viste træthedstegn og det hjalp. Den dag. Ellers har vi de sidste tre dage fået hende til at sove v. 18-19-19.30-tiden, så det har været en sand fornøjelse.
Men idag har hun så grædt og grædt igen. Simpelthen af overtræthed tror jeg. Hertil kommer mit spørgsmål: Skal jeg forsøge at få hende til at sove endnu tidligere om aftenen, eller skal jeg beholde hende oppe så hun næsten falder i søvn af træthed på min arm. Ja jeg mener med det sidste om vi skal lade hende blive inde i stuen hos os, eller bliver hun dermed stimuleret for meget?
Jeg kan ikke forstå hvorfor hun græder sådan når hun er træt, jeg synes det er meget svært at aflæse hendes signaler.
Jeg har lige fået en kopi af et dansk resume af The no-cry sleep solution. Har du nogle anbefalinger hertil eller kommentarer?
Tak for en god brevkasse.
Kristine